سفارش تبلیغ
صبا ویژن























وفا

چگونه میتوان برای عشق رنگی قائل شد؟چگونه میتوان عشق را وصف کرد؟انسان وقتی به اوج یکرنگی و شفافیت رسید به تماشای عشق خواهد نشست.وقتی انسان به معنای واقعی عاشق شد میتواند عشق را وصف کند اما نه به بیان و در قالب کلمات.عشق شیواترین پیام خداوند است برای بندگان خود,تا ما بدانیم که او عاشق تمام خلایق خویش است.بر این باورم هر کسی عاشق خدا نیست هرگز نمیتواند عاشق کسی شود.عشق به طعم خیر خواهی مطلق است,عشق به نرمی و لطافت و در کمال صداقت و ملاحت است.پس باید عاشق بود.عاشق در کمال زیبایی و مهربانی و همه چیز و همه کس را دوست دارد.

عشق چگونه است و چه ویژگی های دارد؟

عشق یک حس روحی است که در ابعاد مختلف جسمی و نظری تاثیر گذاشته و تمام زمین و گرایشات محض را تحت تاثیر قرار میدهد,عشق معمولا با حالتی از اضطراب و هیجانی شیرین همراه است.

عشق به خدای مهربان چیست؟

خداوند سرمنشا عشق است و عشق ورزیدن به او ادای حق امانت به صاحب آن است.عشق شیرینترین و عمیقترین احساس انسان است که باید به والاترین و مقدسترین موجودیت هستی بخش یعنی خداوند هدیه شود.

عشق احساسی چیست؟

عشق بیشترین نیروی خود را به قلب و احساسات انسان متمرکز میکند.عشق احساسی به عشقی میگویند که بر طبق یک خلا روحی و عاطفی و یا تجسس برای یافتن یک مامن امن و عمیق عاطفی در درگیری بروز میکند.عشق احساسی  چون بر اساس جوشش های شدید احساسی و لحظه ای صورت میگیرد معمولا دچار لغزش و اشتباه نیز میشود.

عشق را چگونه میتوان پایدار کرد؟

عشق واقعی پایدار است.ناپایداری عشق به خاطر هوس های ناپایداری است که در وجود انسانها رخنه میکند.

اگر عشق بر اساس دوست داشتنی که ریشه در معیارهای انسانی و وجدانی دارد بنا گردد,هرگز لرزان وویران نخواهد شد.و عشقی که بخاطر زندگی طلوع کند دیگر غروبی نخواهد شناخت.و وقتی عشق بخاطر خود او باشد حرمتش هرگز نخواهد شکست.

 


نوشته شده در شنبه 91/4/10ساعت 3:7 عصر توسط هم نفس نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» چرا رفتی؟
ارام رفت
......
سهراب
انتظار
مادر
یکی بود یکی نبود
تظاهر
دوستی
یلدا
تقدس عشق
[عناوین آرشیوشده]

Design By : LoxTheme.com